איך להגן על הנתונים בארגון שלך עם פתרונות אבטחת נתונים מ-Micro Focus

זה חיוני לשמור על בטיחות הנתונים שלך כדי למנוע התקפות סייבר וגישה לא מורשית. ישנם אמצעי אבטחת נתונים רבים שניתן להשתמש בהם כדי להגן על הנתונים שלך. אלה כוללים הצפנת נתונים, מיסוך נתונים ומניעת אובדן נתונים.

מניעת אובדן נתונים

תוכנית למניעת אובדן נתונים חיונית לבטיחות הנתונים שלך. זה יכול לעזור להגן על המידע הרגיש שלך ולעזור לך להתאושש מאובדן זדוני.

אובדן נתונים יכול להיגרם מטעות אנוש, מבפנים זדוניים או כשלים במערכת. הפתרונות הטובים ביותר למניעת אובדן נתונים משלבים שיטות עבודה מומלצות, טכנולוגיה ותהליכים.

תוכנה למניעת אובדן נתונים יכולה לסווג ולהגן על נתונים קריטיים, לאכוף תאימות לרגולציה ולהגן מפני חילוץ נתונים. פתרונות DLP יכולים גם לזהות פרצות נתונים ולהתריע בפני ארגונים על איומים פוטנציאליים.

ארגונים יכולים גם להשתמש בתוכנה למניעת אובדן נתונים כדי לעזור להם לשמור קבצים ומסמכים גם לאחר עזיבת העובדים. תוכנה למניעת אובדן נתונים יכולה גם להגן על נתונים ביישומי ענן ובשרתי קבצים מקומיים.

תוכנה למניעת אובדן נתונים יכולה לנטר נתונים בתנועה, במדיי אחסון ובמכשירי נקודת קצה. באמצעות תוכנה למניעת אובדן נתונים, ארגונים יכולים לזהות אינדיקטורים של פשרה ולתקן תקריות בזמן אמת.

תוכנה למניעת אובדן נתונים יכולה לעזור לארגונים לציית לתקנות כגון HIPAA, המגנה על מידע בריאותי. חברות יכולות גם להגן על הקניין הרוחני הקנייני שלהן.

ארגונים יכולים להשתמש בכלים למניעת אובדן נתונים כדי להגן על נתונים הנעים ברשת. הם יכולים גם למנוע חשיפת נתונים מקרית. עובדים הם מרכיב מרכזי בתוכנית DLP. פתרונות DLP יכולים גם לאכוף הצפנה ולנטר פעילויות סביב נתונים רגישים.

תוכנית למניעת אובדן נתונים חייבת להיות מסוגלת לספק נראות מקיפה לעסקאות נתונים. מתן נראות לגבי אופן השימוש בנתונים עוזר לארגונים לזהות מחזיקי עניין, להבין כיצד נעשה שימוש בנתונים שלהם ולפקח על אופן השימוש במידע רגיש.

פתרונות DLP יכולים גם לעזור להבטיח שמדיניות הגישה תואמת לדרישות הרגולטוריות. פתרונות DLP יכולים גם לנטר נתונים רגישים ולספק פרטים לביקורות ציות.

הצפנת מידע

טכנולוגיות הצפנת הנתונים הנכונות ישמרו על בטיחות הנתונים של החברה שלך. אתה יכול גם לקבל החלטות עסקיות חכמות יותר עם נתונים מוגנים.

הצפנת נתונים היא טכנולוגיה שהופכת טקסט רגיל לטקסט מוצפן. זה מאפשר לצדדים לתקשר בחופשיות מבלי לדאוג לדליפות נתונים. זה יכול לשמש גם כדי להגן על נתונים רגישים מפני האקרים.

ההצפנה משתמשת במפתח כדי לאפשר לגורמים לא מורשים לקרוא את הנתונים. זה גם יכול למנוע כניסת תוכנות זדוניות למערכת.

כמה פתרונות הצפנת נתונים נפוצים כוללים הצפנת נתונים ברמת מערכת הקבצים, הצפנת נתונים ברמת מסד הנתונים והצפנת נתונים ברמת האפליקציה. פתרונות אלה מגנים על נתונים במעבר ובמנוחה.

הצפנת נתונים חשובה מכיוון שהיא מונעת גניבת נתונים. זה מבטיח עמידה בתקנים רגולטוריים, ומגביר את האמון. זה עוזר לעסקים להישאר תחרותיים. זה שימושי גם למסחר אלקטרוני.

חיוני לעסקים לאמץ אסטרטגיית הצפנת נתונים הוליסטית. זה יכול לשפר את האמון ולשפר את האבטחה הכוללת של הארגון.

אלגוריתמים להצפנת נתונים מספקים אבטחה אמינה למי שמטפל בנתונים רגישים. הם יכולים גם להגן על נתוני לקוחות ולהבטיח עמידה בתקנים הרגולטוריים.

הצפנת נתונים יכולה לסייע במניעת גניבת נתונים מיישומי ענן ומכשירים נשלפים. הוא משמש גם בדוא”ל. זוהי אחת הצורות הנפוצות ביותר של אבטחת מידע.

פתרונות הצפנת נתונים מסווגים לרוב על סמך סוג ומיקום הנתונים. עדיף להשתמש בהצפנה סימטרית עבור נתונים במעבר ובהצפנה א-סימטרית עבור נתונים במצב מנוחה. חשוב גם לשמור את המפתח בנפרד מהנתונים.

אלגוריתם ה-RSA וחילופי המפתחות של דיפי-הלמן הפכו את ההצפנה לזמינה לציבור. אלו הן שתי שיטות ההצפנה הנפוצות ביותר כיום.

מיסוך נתונים

חברות יכולות לציית לתקנות חדשות כמו GDPR על ידי שימוש במיסוך נתונים כדי להגן על הנתונים שלהן. תקנות אלו מטילות עונשים חמורים על ארגונים המטפלים בצורה לא נכונה בנתונים.

מיסוך נתונים הוא דרך חסכונית להפחית סיכונים ולשמור על שלמות הנתונים. תהליך זה יוצר גרסה חלופית של הנתונים באמצעות אלגוריתמים. גרסה חלופית זו תהיה עקבית על פני מסדי נתונים מרובים. הנתונים לא יהיו קלים להנדסה לאחור.

מיסוך כולל סידור מחדש של עמודות של גיליון אלקטרוני או מסד נתונים כדי ליצור ערך שונה. ניתן להשתמש בערך חלופי זה כדי להסתיר את פרטי התשלום.

טכניקת ההחלפה היא טכניקת מיסוך נתונים נוספת. זה מחליף ערך נתונים בפונקציה. זה מקשה על שחזור הרשומה המקורית.

מאמר זה נכתב בשיתוף חברת מחשוב מובילה ומוכרת בישראל

תוכן עניינים