כיצד לפרסם את העסק שלך בגוגל

ישנן דרכים רבות לפרסם את העסק שלך בגוגל. יש הרבה אפשרויות פרסום בתשלום. הנה כמה מן הפופולריים ביותר: AdWords, Google My Business, Shopping Ads, SEO, ועוד. אתה תצטרך לספק מידע בסיסי על מנת להפוך את רשימת Google שלך. כדי להתחיל, בחר את שמך העסקי, הקטגוריה, האזור ואזור השירות. ייתכן גם שתידרש להוסיף סמן מיקום.

גוגל ממומן

Google AdWords מאפשר לך לפרסם את העסק שלך בגוגל ממומן. מערכת זו מאפשרת לך להציב פרסומות סביב תוצאות חיפוש מנוע ותמונות. שירות זה שימושי במיוחד לעסקים כפי שמיליוני אנשים משתמשים בגוגל על בסיס יומי. זה מאפשר לך להתאים אישית את הפרסומות שלך, שלא כמו פרסום מסורתי. אתה יכול לבחור את המיקום ואת קהל היעד שאתה רוצה למקד. ברגע שיש לך קמפיין להגדיר, אתה יכול להתחיל לכתוב עותק פרסומת כדי למשוך לקוחות.

הצעד הראשון בפרסום בגוגל הוא להגדיר את היעדים לקמפיין הפרסום שלכם. למשל, האם זה ליצור כיווני חקירה או מכירות? בכל מקרה, אתה צריך להגדיר את המטרות לקמפיין שלך. הפרסום המקוון דורש ממך מטרות וקמפיינים ספציפיים יותר. לכן חיוני להגדיר בבירור מה אתה רוצה מהקמפיין שלך. שימוש בדף נחיתה הוא גם תנאי מוקדם חיוני לפרסום ב ־ AdWords.

לאחר הקמת הקמפיין שלך, אתה יכול להתחיל מיקוד המודעות שלך עם מילות מפתח. Google AdWords מאפשר לך למקד התקנים ספציפיים. זה יכול להגדיל מאוד את הסיכויים שלך לקבל רמזים. באפשרותך גם להגדיר התאמות הצעה אוטומטיות כך שתוכל להציע הצעה גבוהה או נמוכה יותר בהתבסס על המכשיר שאתה מיקוד. כשאתם משתמשים בפרסומות שלכם בנייד, אתם יכולים אפילו לעקוב אחרי התוצאות ולפקח על התוצאות כדי לראות אילו מילות מפתח עובדות הכי טוב.

חפש בגוגל את העסק שלי

רשום בספרייה העסקית של גוגל, ניתן למצוא עסק על ידי הקלדה בשמה ובקטגוריה שלה. פרטים נוספים כוללים את כתובת העסק, אזורי השירות והאזור. עסקים בעלי טכניקות SEO מצוינות נבחרים על ידי מנוע החיפוש. כדי לקבל את מירב החשיפה לעסקים שלהם, עדיף להתמקד בעשיית רושם ראשוני טוב ולהימצא על ידי כמה שיותר אנשים.

יש לכלול תיאור טוב כאשר יוצרים רישום GMB. ישנם 750 תווים לתיאור שלך, כך להיות בטוח לכלול לפחות שתי מילות מפתח. באפשרותך גם לעדכן את הפרופיל שלך על ידי פרסום, הצגת שירותים, ושיתוף פעולה עם לקוחות. התוכן שלך יופיע במפות ותוצאות חיפוש בגוגל. אם זה מסעדה או קפה, להוסיף וידאו להמחשת סוג של אוכל או שירות שאתה מציע.

לאחר שתסיים להוסיף מידע רלוונטי, זה הזמן להתחיל לפרסם את העסק שלך על Google My. אתה יכול להוסיף מאפיין ”נפתח לאחרונה” להתריע לקוחות פוטנציאליים שהעסק שלך עבר. גוגל תמשוך מידע רלוונטי מהחשבון שלך, כולל משוב וביקורות מהלקוחות שלך. ותוכלו גם להוסיף התראת מגיפה של COVID-19. ככל שהעסק שלך רלוונטי יותר בגוגל, כך סביר יותר להניח שהוא יימצא על ידי אנשים שמחפשים את השירות או המוצר שאתה מציע.

מודעות קניות בגוגל

מודעות קניות הן דרך נהדרת לפרסם את העסק שלך בגוגל. ניתן להשתמש בכלי זה במגוון דרכים. מכרז חכם הוא דרך להגדיל את ההמרה. הוא משתמש בלמידה של מכונה כדי לכוון אוטומטית את ההצעות. הצעת מחיר חכמה תאפשר לך להתאים אישית את הפרסומות שלך בהתבסס על איפה הקונים מחפשים ועד כמה הם מעוניינים במוצר. הצעת מחיר חכמה היא הדרך הטובה ביותר למקסם קליקים, מכירות, ולשמור על התקציב שלך בהישג יד.

בעת הקמת קמפיינים Google קניות שלך, תצטרך לדעת טווח המחירים של המוצר שלך. עלויות המשלוח שלך ישפיעו על איך הפרסומות שלך מופיעות. זה בגלל שהצרכן ישווה את המחיר שלך עם חנויות מקוונות אחרות. בנוסף, אם אתם מוכרים מוצרים בארה “ב, תצטרכו לקבוע הגדרות מס. לבסוף, תצטרכו לבחור סוג קמפיין: קניות סטנדרטיות או חכמות.

קמפיין טיפוסי של גוגל קניות יוצג לצד מוצרים דומים לשלך. הזנת מוצר נוצרת עבור החנות שלך וגוגל תתאים אותה למונחי חיפוש רלוונטיים. זה יציג את שם המוצר שלך, המחיר והתמונה. לפעמים תראה מידע נוסף כמו ביקורות על מוצרים. קמפיינים של גוגל קניות יכולים להסיע יותר מבקרים לאתר שלך או לחנות מקומית. קמפיינים של Google Shopping יכולים גם לייצר רמזים מוכשרים יותר מאשר מודעות חיפוש רגילות.

SEO קידום אורגני בגוגל

אפשר לקדם את העסק שלך בגוגל באמצעות אופטימיזציה של מנוע החיפוש. אופטימיזציה של מנוע החיפוש מתייחסת לשימוש במילות מפתח רלוונטיות ובתגיות מטא בכל עמוד. צריך גם לייעל את הכותרת ותיאור המטא שלך. מילות מפתח חשובות כי הן מאפשרות לגוגל להכיר את התוכן של הדף. מילות המפתח האידיאליות הן מונחים שאנשים משתמשים בהם כדי לחפש נושא. בסופו של דבר, זה מביא לחשיפה טובה יותר ויותר מכירות לעסק שלך.

אתה יכול לקדם את העסק שלך על ידי יצירת תוכן שימושי שעונה על שאילתות נפוצות. כדי לקבל מושג מה לכלול בתוכן שלכם, השתמשו במילת המפתח החינמית של גוגל. ודא שתכונת קבוצת הפרסומות מופעלת. אתה צריך לבחור את מילות המפתח הטובות ביותר ולאחר מכן להגדיר את קבוצת הפרסום. אז, אתה יכול להתחיל ליצור מודעות. ברגע שהדף שלך מוכן, בדוק אם מילות המפתח שלך מופעלות או לא.

מודעות Gmail

ג ‘ימייל אדס היא דרך נהדרת לקדם את העסק שלך. מודעות ג ‘ימייל יכולות לעזור לך להגיע ללקוחות ממוקדים מתיבת הדואר הנכנס שלך. עסקים רבים מתקשים עם הדור המוביל. הפרסומות האלה יכולות לשמש לשיווק המוצרים והשירותים שלכם ויכולות להיות דרך נהדרת ללקוחות שמבלים הרבה זמן בדוא “ל שלהם. הם לא דורשים מידע אישי מכיוונים.

פרסומות ג ‘ימייל מציגות מספר מוצרים מהמפרסם, עם תמונה של המוצר ורייטינג זמין. הם מקשרים ישירות לדפי נחיתת מוצר. שימוש במאפיין זה מאפשר למשווקים לראות איזה סוג של מעורבות הפרסומות שלהם מייצרות. Google עוקב אחר לחץ סטנדרטי דרך קצב וכמה אנשים חלקו את הפרסומות שלהם עם אחרים. מידע זה חשוב לזיקוק מודעות עתידיות.

מודעות ג ‘ימייל הן חלק מ-AdWords ועסקים שעולים הרבה פחות מפרסום תצוגה מסורתי. עם עלות נמוכה ללחיצה (CPC), הם דרך מצוינת למדוד את ההצלחה של קמפיין פרסום. ככל שהמודעה שלך תהיה נמוכה יותר, כך תהיה יותר סבירה. כאשר משתמשים במודעות Gmail, שיקול חשוב נוסף הוא הסוג והקהל אתה מיקוד. מודעה עסקית אחת מציגה רק עסק אחד, ואילו מודעה מורחבת מציגה עסקים רבים בבת אחת.

תקצוב הפרסום שלך

אתה צריך להתחיל בקביעת תקציב למודעות שלך בגוגל. התקציב הזה דומה לתקציב השיווק שלך. אתה צריך להתחיל עם כמות בסיס ולאפשר קצת מרחב פעולה אם יש צורך. אתם יכולים להשתמש במילת המפתח של גוגל כדי לעשות את זה. אחרי שיש לכם מושג בסיסי כמה אתם רוצים להוציא על הפרסומות שלכם בגוגל, אתם יכולים ליצור אסטרטגיית הצעה. אתם יכולים גם להשתמש ב-Google Ads כדי לגלות אילו מילות מפתח ימשכו את מירב תשומת הלב ואילו סוגי תוכן מתאימים ביותר לעסק שלכם.

ניתן להכפיל את התקציב היומי שלך. זה שווה ערך לכמות שאתה מבלה כל יום בפרסומות של גוגל. כדי להגדיל את התקציב שלך, תכפיל את המגבלה היומית שלך ותתקן אותו כדי להתאים את המטרות היומיות שלך. אתה יכול גם לקבוע מגבלה חודשית, כך ההוצאה שלך תהיה כתרים בסכום מסוים עד סוף החודש. אתה יכול לנסות להתנסות עם התקציב היומי שלך כדי לראות איזה ימים יש את ROI הגבוה ביותר.

מודעות גוגל יקרות בכל פעם שמישהו לוחץ על פרסומת ומבקר באתר שלך. אתה צריך ליצור תהליך מעקב לפניות שלך כאשר אתה מפרסם את העסק שלך על גוגל. תהליך זה נקרא משפך המכירות והוא מרכיב חשוב בפרסום יעיל. אם אין לך מערכת מעקב טובה, זה יהיה קשה למשוך יותר לקוחות ממה שאתה יכול להתמודד.

תוכן עניינים