מהו מקדם אתרים מומלץ?

עם ניסיון של כמעט עשור ב- CustomerGauge המסייע ללקוחות לתכנן ולערוך סקרי מקדמי רשת, מדריך זה יראה לכם כיצד לבנות ציון מקדם רשת אמין על ידי שאלת האנשים הנכונים את השאלות הנכונות בזמן הנכון. במאמר זה אני אראה לך כמה קל ליצור סקרי NetPromoter בוורדפרס וכיצד להשתמש בהם נכון לשיפור העסק שלך. זה עוזר לדעת את היתרונות והחסרונות של כל כלי לפני שאתה בוחר בו לתוכנת ה- Promoter Score שלך.

עליכם לדעת גם כיצד לשפר את מנגנון ציון המקדם Net

כדי לתפוס ציונים אמיתיים כמו משתמשים פעילים, שביעות רצון לקוחות ומעורבות. הבנת ציון מקדמי הרשת שלך היא חיונית, לכן במקום לשאול מהו ציון מקדם הרשת הטוב ביותר ולקוות למצוא את מספר הקסם הזה, התמקד בהבנה כיצד תוכל לשפר את שביעות רצון הלקוחות לטווח הארוך ושימורם. עליכם להיות בעלי יכולת לשמור על סקר מקדמי הרשת שלכם קצר, אך עליכם לדעת כיצד המנגנונים שלהם יכולים להשתפר בכדי להשיג תוצאות אמיתיות. לשאלות NetPromoter אין צורך בשאלות נוספות בכדי לתת לך רשת, מה שאומר שנדון בשאלות אחרות אלה בקרוב. לחץ על “ציון מקדמי Net” ועל “NPS” כדי ליצור את סקר ה- NPS הראשון שלך ואז לחץ על “קידום” בצד ימין.

סוג זה של קנה מידה

יחד עם חישוב פשוט של התשובות, נקרא ציון ה- Net Promoter Score או NPS. זהו ציון ה- Promoter Net, הידוע גם כ- Net Promoter Rating, שפותח על ידי פרד רייכלד מ- Bain & Company. מכיוון ש- Nps הוא מספר רק אם אינך יודע לפרש אותו בהקשר, אי אפשר לתת לך מספר אחד שמייצג את הערך הטוב ביותר של מפרסם ברשת כשאתה מתחיל, אז נבחן את הממוצע בענף שכולם רוצים להשוות את עצמם ל. בדרך כלל הקצה התחתון נמצא באמצע שנות ה -60 והקצה העליון הוא בדרך כלל באמצע שנות ה -80, אך ישנם הרבה סוגים שונים של ציונים לתעשיות שונות, כגון מסחר אלקטרוני, קמעונאות, אירוח, בריאות, חינוך, בריאות ורבים אחרים.

רוב המאמר הזה יתמקד כיצד להגביר את הדיוק של ציון ה- Promoter Net שלך ולהשתמש בו לצוות השיווק שלך. נגעתי בקצרה ביסודות החישוב, אך עדיין חשוב מאוד להתקדם לכיוון זה.

כיצד אתה מחשב את ציון ה- Promoter Net שלך מבוסס על שאלה אחת, אם כי יש אנשי מקצוע ששואלים יותר משאלה אחת (על כך בהמשך). בתגובה לפופולריות הגוברת של מקדם Net, ניקוד CheckMarket החליט להוסיף שאלות NPS לשאלון הסטנדרטי שלנו.

כדי לחשב את ציון היזם המקוון שלך, חברות צריכות לאסוף תחילה סקר יחיד השואל מה הסיכוי שתמליץ לאחרים על המוצר שלך. כשאתה חושב על קביעת היעדים העסקיים שלך, אתה צריך לשאול את עצמך מה הציון המקדם שלך. מהו ערך NPS טוב ומהם ערכי מקדם הרשת הטובים ביותר (N PS)? מהם הגורמים החשובים ביותר עבור סוכן מיקום מצליח, כמו שביעות רצון לקוחות, נאמנות לקוחות ועמידה בשוק ה- NP?

לקריאה נוספת על מקדם אתרים מומלץ לחצו כאן

מקדם Net נחשב גם לאחד המדדים הנפוצים ביותר בעולם השיווק העסקי

מקדם נשף נטו זוכה לציון של 40 נקודות, כאשר 10% משמשים כגורם מרתיע ו -10+ כמקדם ו -50% כמקדמים. אם מחסירים את המלעיזים מהיזמים, מקבלים מספר שבין 100 למאה, שהוא ציון Netpromoter.

החשיבות של ציון היזם המקוון

היא שהוא נותן לך תובנה בספקטרום נאמנות הלקוחות. על ידי מדידת הנאמנות של הלקוחות שלך, אתה יכול לזהות את חולשותיך שיש לשפר. לשם כך, עליך לדעת כיצד לערוך סקר מול מפעיל הרשת וישנן דרכים רבות לשלוח אותו ללקוחות. השימוש הוא המפתח להשגת אחוזי התגובה הטובים ביותר.

אולי בגלל זה IBP שוכח לשרטט קו בין ציון מקדם Net נטו לספקטרום נאמנות הלקוחות, ומפספס רבים מנקודות הנתונים החשובות יותר כמו הלקוח שביעות רצון. איזו אסטרטגיה אתה בוחר כשאתה לא בקורס ובנקודת הכניסה?

עם אסטרטגיה ברורה למשיכת לקוחות

אתה יכול להפוך את ציון ה- Promoter Net שלך לכלי שיווקי יקר שמייצר המלצות, מעודד חדש לקוחות להירשם למוצרים ולשירותים שלך, תמריץ רכישות חוזרות ויכולים להגביר את קצב הצמיחה שלך באופן משמעותי. מקדם רשת טוב שנותן הרבה תגובות לא שווה סנט אם אתה לא מתכוון ליישם את זה. אבל טוב נ התוצאה של מקדם ה- et יכולה להגביר את הצמיחה העסקית שלך, ליצור מפה לאוזן למקדמים שלך ולעזור לך לצמוח מבלי לבזבז סכומי כסף כמו פרסום מסורתי או שיווק נכנס. מקדמי אתרים מאפשרים לך לנצל את כוחם של מקדמי התוכן של PathFactoryas ישירות באתר שלך.

תוכן עניינים