מיקור חוץ לשירותי המחשוב שלכם

שירותי מיקור חוץ, או בלעז – Outsourcing, הפכו להיות פופולריים ביותר לאחרונה, במיוחד שזה מגיע לשירותי מחשוב ורשת שונים עבור עסקים. מעבר לחסכון הכספי הנלווה להשכרת שירותי חברת מיקור חוץ עבור שירותי מחשוב עסקיים, ישנו מספר לא מבוטל של יתרונות ברורים שיתרמו לשיפור היעילות והתפקוד הרציף של העסק שלכם.

מהו מיקור חוץ?

למי שאינו מכיר את המושג, מיקור חוץ (Outsourcing) למעשה מתאר שיטה בה פעולה מסוימת ניתנת לגוף מחוץ לעסק המבצע את המשימה שניתנה לו בצורה האידיאלית. קיימים מספר שירותים נפוצים הנעשים בשיטת מיקור חוץ, כגון ראיית חשבון, ייעוץ וייצוג משפטי, שיווק ופרסום וכמובן – שירותי מחשוב לעסקים.

כיום, מרבית שירותי המחשוב לעסקים נעשים בשיטת מיקור החוץ, דבר שחוסך לא מעט זמן ומשאבים עבור בתי העסק הלוקחים שירותים אלה, המספקים את הפתרונות הטובים ביותר בעולם הדיגיטלי.

יתרונות של מיקור חוץ לשירותי מחשוב

  • חיסכון משמעותי בעלויות: כפי שציינו למעלה, שימוש בשירותי מיקור חוץ יהיה זול משמעותית מהעסקה של עובדים להם צריך לשלם משכורת קבועה אף על פי שעבודתם אינה נחוצה כל הזמן. שירותי מחשוב שונים לעסקים אף מבטלים את הצורך ברכישה או בהשכרה של חוות שרתים יקרות על ידי מתן שירותי ענן מצוינים.
  • שיפור היעילות: התפקיד היחיד של חברת מיקור החוץ הוא לדאוג לכך שהעסק שלכם יעבוד באופן אופטימלי, מה שיחסוך עבורכם המון עבודה שתוכל להתממש בדברים שבאמת חשובים.
  • מקצועיות: מן הסתם חברת מיקור החוץ תשאף לשמור אותכם כלקוחות קבועים, ובכדי לעשות זאת, היא תספק לכם את השירות המקצועי ביותר ואת העובדים המנוסים ביותר בתחום המחשוב.

מה כוללים שירותי מיקור חוץ בתחום המחשוב?

  • הקמה ותחזוקה של תשתיות מחשוב: חברת מיקור החוץ תלמד את הצרכים הדיגיטליים של העסק שלכם ותקים לכם את התשתית המתאימה והחסכונית ביותר עבורכם.
  • שירותי ענן וגיבוי: חברות מיקור חוץ לרוב מספקות שירותי ענן המאפשרים גיבוי, זמינות ושיתוף של כלל הקבצים והמידע של העסק שלכם עבור כל העובדים בעסק, וכל זה ללא כל צורך בהחזקת שרתים פרטיים.
  • אבטחת מידע והגנת סייבר: שמירה על ביטחון הקבצים שלכם מפני איומים ופריצות ברשת, וכן איתור פרצות אבטחה.
  • שדרוג וייעול של המערכות הקיימות: עובדי מיקור החוץ מכירים ומודעים לכלל השדרוגים והעדכונים היוצאים מדי יום, ויספקו עבורכם את המערכות החדישות והיעילות ביותר.
  • תמיכה טכנית ושירותי חומרה: מתן שירותי תחזוקה ותמיכה טכנית עבור כל תקלת תוכנה או חומרה שלא תגיע למערכות המחשוב שלכם.

תוכן עניינים