מתנות קטנות לעובדים

מוצר פרסום מעניין וקטן עשוי להיות הדרך הטובה ביותר לתפוס את תשומת לבו של מישהו. לדוגמה, ארטיקים עלולים לתפוס את תשומת לבכם, כמו גם שלטי חוצות של ה-BBC. דוגמה נוספת היא פרסומת פולקסווגן שארן, הנשענת על שמיכת צבע של 75% מגודלה. המוצרים האלה אולי נראים קטנים, אבל ההשפעה שלהם גדולה ובלתי נשכחת. המוצרים האלה חדשניים ומרתקים. יש משהו לכולם.

ארטיקים
שקעי פופסקטים יכולים להיות מוצרים פרסומיים קטנים ומיוחדים שיבחינו בלוגו ובשם שלך. פריטים אלו נוצרו לראשונה כקמפיין של Kickstarter בשנת 2012. הם גלויים לעין וניתנים להסגיר אותם בתערוכות מסחר, ועידות או מסעות פרסום. באפשרותך גם להתאים אישית את העיצוב ולכלול את שם הלוגו או החברה שלך למוצר. עם זאת, ייחודם של מוצרים אלה הוא מה שעושה אותם בולטים מההמון.

יש מאות מתנות קטנות לעובדים, אז אתה בטוח למצוא אחד שמתאים לזהות התאגידית של החברה שלך. אתה אפילו יכול ליצור פופסקט לקבוצת ספורט ספציפית אם אתה מעריץ. שקעי פופ נראים נהדר והם נהדרים להסחות דעת. קל לשאת אותם והם ימשכו תשומת לב.

שקעי פופסקטים הם מתנות קידום גדולות למשתמשי טלפון סלולרי. מאחר שלא כולם משתמשים בטלפון סלולרי, סביר להניח שהם ישתמשו וישתמשו בו מחדש, ויתנו לחברה שלך רושם חדש במשך זמן רב. יתרון נוסף של PopSockets הוא שהם יכולים להיות ממותגים ומותאמים אישית לנתינה או אירועים. הן דרכים משעשעות ומעניינות להרוויח מקומות בטלפונים ניידים, למרות שאין להן את אותו ערעור כמו בפרסומת לסופרבול.

שלטי חוצות של ה-BBC
שלטי חוצות של ה-BBC הם דרך נהדרת לפרסם את העסק שלך. קטן ומעניין, את שלטי החוצות האלה קל לזהות. הפרסום של ה-BBC נסקר בקפידה. אין זה צריך להיות מזיק, מטעה או מעליב. הפרסום חייב להיות ברור כתוכן מסחרי. הפרסום חייב לדבוק בסטנדרטים המתאימים בכל אזור שבו ה-BBC פועל. על ה-BBC לשמור על עצמאות המערכת ולדבוק בשיטות הטובות ביותר בשוק הפרסום המקומי.

הפרסום בבריטניה חייב לדבוק בקווים המנחים של המותג של ה-BBC. אין למכור פרסום נגד סיפורים ספציפיים באינטרנט או בדפי ביקורת צרכנים. על המפרסמים לשמור על מרחק סביר מהמודעות ומהתוכן של מאמרי המערכת שלהם כדי להימנע מלתת את הרושם שהם משפיעים על התוכן. פרסום מסחרי וקידומים משותפים לא כוללים לוגואים, כותרים או שמות של ה-BBC. פרסום המכיל אמרות כנף או לוגואים מהבי-בי-סי אסור.

פרסומת לשבץ נא
מודעת שבץ-נא זו מספרת סיפור על שני בני-אדם בודדים המחפשים אהבה באזורים שונים ביפן. הילד הלבן הוא נאה, הומוריסטי, ו ”נכון”. סנטיאגו, בינתיים, הוא אסיאתי, מפחיד, ונדחה על ידי הילדה. בסופו של דבר, השניים מוצאים אהבת אמת זה בזה. הפרסומות גם מציגות את הכוח התמידי של המשחק. למרות טבעה המעורפל, פרסומת השבץ-נא מוכיחה שניתן למצוא אהבה ממבט ראשון. זה לא משנה אם אתה יפני או לא.

פרסומת שבץ-נא שנעשתה במדינות אחרות היא מצחיקה באותה מידה. בהודו, אימון ג ‘ודו עם שני בנים הוא מצחיק. ילד אחד טוען שהוא ישן יותר מדי, בעוד השני טוען שהוא סובל מקלינומניה, שמשמעותה ”הצורך לישון” – והמאמן לא יודע את זה! פרסומת ל ”שבץ-נא ספרדי” משווה את ההבדלים בין חתול לחולדה.

מודעות במשחקי שבץ-נא יכולות להסיח את הדעת. כמה שחקנים רכשו מטבעות נוספים כדי לחסום פרסומות. אפשר גם לרכוש פריט ללא מודעות כדי להיפטר מפרסומות בשבץ-נא. עם זאת, אם אתה לא רוצה לרכוש פריטים ללא מודעות, אתה תמיד יכול לפתוח את התיבה כדי למנוע פרסומות בשבץ נא. אם לא אכפת לך מהפרסומות, אתה עדיין יכול להשתמש בשבץ נא במצב ללא פרסומות במכשירי iOS.

רעיונות יצירתיים לכרטיסי ביקור
ישנן דרכים יצירתיות רבות לקדם את העסק שלך. אתה יכול ליצור סחורה עסקית ולחלק אותו לנוכחים באירוע. אתה יכול לעצב כרטיסי ביקור ייחודיים המשקפים את האישיות של המותג שלך. כרטיסים אלה הם כלי פרסום זול שיכול לעזור לך לקדם את החברה שלך. המוצרים האלה יכולים להיות מצחיקים, או אפילו תלת מימדיים. אתה יכול להתבלט מהתחרות שלך על ידי יצירת מוצר פרסום יצירתי. להלן כמה רעיונות יצירתיים שיעזרו לעסק שלך לפרסם את עצמו.

מוצרי פרסום יעילים לעסקים קטנים
אחת הצורות היעילות ביותר של פרסום לעסקים קטנים היא השימוש במדיה החברתית. על ידי שימוש במדיה חברתית, עסק יכול לפרסם את עצמו חברתית ללא עלות, תוך הפיכת לקוחות נוכחיים לעורכי דין. עסקים צריכים למקד אתרים בהם הלקוחות שלהם פעילים. פרסומות ברשתות החברתיות הן רק כמה דולרים. כובע חדש, למשל, יכול ליצור 3,400 חיקויים בחייו. זה 10% עלות לכל רושם.

שיווק מסורתי יכול להיות יקר וקשה לגישה לעסקים קטנים. לכן הם מחפשים מוצרי פרסום יעילים. עסקים קטנים צריכים לבחור בין שיווק דוא “ל, שיווק מסורתי ופרסום במדיה חברתית. הגישה היעילה ביותר לפרסום תהיה תלויה באופי העסק שלהם ובסוג המוצר או השירות שהם מציעים. יש הרבה אפשרויות פרסום יעילות ועלולות להיות זמינות לעסקים קטנים כיום. הנה כמה דוגמאות:

תוכן עניינים