קידום באינסטגרם שמביא לקוחות

מהו בעצם קידום באינסטגרם? איך אפשר להגיע לתוצאות יפות בעזרת קידום אורגני בלבד? אין ספק שכיום אינסטגרם היא אחת מהפלטפורמות הנגישות והמשפיעות ביותר בעולם המדיה החברתית. במאמר זה ננסה לענות על השאלה מהו קידום אמיתי ואיך הוא מביא לקוחות. 

קידום אמיתי באינסטגרם

אין זה סוד שקידום זה דבר שדורש הרבה מאוד זמן, במיוחד כשמדובר בקידום אורגני. ישנם כמה כלים מאוד חשובים בעזרתם אפשר לקדם את פרופיל האינסטגרם בצורה אורגנית, מבלי להשתמש בממומן כלל. אינסטגרם היא אחת הפלטפורמות הפעילות ביותר במדיה החברתית, עם מיליארדי משתמשים פעילים והגיל הממוצע שונה במקצת מהפלטפורמות האחרות, כשהוא נמוך יותר בצורה משמעותית, דבר שיש לקחת בחשבון בניגוד לדברים אחרים.

לפני שבכלל מתחילים, חשוב לבדוק את פרופיל האינסטגרם שלכם והאם הוא עונה על כל הדברים החשובים שאמורים להיות בפרופיל שכזה: שם משתמש קליט וברור, תמונת פרופיל מושכת ויזואלית ומקצועית, ביוגרפיה מעניינת ומדויקת אבל לא יותר מדי ארוכה, עדיף להתמקד בפרטים החשובים ביותר. 

לאחר שבדקתם את הדברים האלה, תוכלו גם להוסיף לינק לאתר או הדף העסקי שלכם בכל פלטפורמה אחרת. זהו דבר קריטי שכן זה חושף את הגולשים לדפים נוספים שלכם ועוד יותר חשוב, לאתר שלכם וכך הם יכולים לבדוק גם את הנכסים הנוספים שלכם ולהיחשף ליותר תוכן בהמשך. אתם יכולים אפילו לשנות את הסטטוס של הפרופיל שלכם מרגיל לעסקי, מה שישדר יותר מקצועיות. 

דבר נוסף שכדאי לקחת אותו בחשבון – אם החשבון שלכם היה פרטי עד עכשיו ואתם מעוניינים לקדם אותו בצורה אורגנית, אי אפשר להשאיר אותו פרטי וחובה להפוך אותו לפומבי ואף חשוף לצפיות של גולשים אחרים בארץ ובעולם. כך תבטיחו חשיפה נרחבת יותר והגעה לקהל יעד גדול יותר.

איך מביאים יותר לקוחות איכותיים לאינסטגרם שלכם?

זוהי שאלת המיליון דולר. אין ספק שהבאת לקוחות איכותיים זה האתגר האמיתי בכל פלטפורמה חברתית, ובעיקר בדף עסקי. אנשים רבים שואלים את עצמם איך להשיג עוקבים באינסטגרם, מבלי להשתמש בקידום ממומן, שלעיתים אף משתמשים בו בצורה לא נכונה ומפסידים לא מעט כסף. 

אין ספק שזהו לא קסם ושום דבר לא קורה בין לילה, אבל תוכלו להיחשף ליותר אנשים בעזרת התוכן שלכם אם תצלמו תמונות יותר איכותיות, סטוריז מעניינים, תשקיעו בפרופיל אינסטגרם שלכם ובכללי תהיו מעורבים במאה אחוז בכל מה שקורה באינסטגרם ובטרנדים החמים. כך תוכלו להבטיח עלייה משמעותית בעוקבים שלכם. 

דבר נוסף ומאוד קריטי בכל מה שקשור לאינסטגרם הוא האשטאגים. אם עדיין לא שמעתם על הדבר המופלא שנקרא האשטאג, חובה להכיר. ההאשטאג הוא בעצם תיוגים באינסטגרם שיכולים להגביר את החשיפה שלכם, ולהכיר אתכם לעוד אנשים בפלטפורמה. זהו דבר חובה באינסטגרם וכל פוסט חייב לכלול כמה שיותר האשטאגים שרלוונטיים לנושא הפוסט ולעסק ככלל.

העתיד של האינסטגרם

המטרה האמיתית היא קידום אורגני באינסטגרם מבלי להוציא תקציבי פרסום ענקיים. כי למה לבזבז כסף על קידום ממומן כשאפשר להשיג תוצאות יפות ולקדם את חשבון האינסטגרם שלכם בקלות? קיימת מערכת שנועדה לחסוך לכם זמן וכסף ולעבוד בשבילכם. כך תוכלו להגיע לתוצאות מאוד יפות ללא קידום ממומן כלל, עם פרופיל אינסטגרם חזק, איכותי, וגולשים מעורבים שמעוניינים בשירות או המוצר אותו אתם מספקים.

ב-Smartraffic מבינים את הצורך של בעל עסק להשיג יותר לקוחות ולהיחשף לכמה שיותר אנשים באינסטגרם. לכן הן פיתחו את השיטה הייעודית לטירגוט איכותי, נכון ומדויק של לקוחות איכותיים הרלוונטיים לתחום בו אתם עוסקים. כך, לפי קהל יעד מוגדר, ניתן להשיג עוד עוקבים באינסטגרם באופן משמעותי, להגיע לאלפי לקוחות חדשים המעוניינים בשירות או במוצר שלכם. 

תוכן עניינים